Under Armour

Under Armour RIVAL FLEECE FZ HOODIE

Pánská mikina

(1132158888)

Kód: 1132158888

nehodnoceno 0x

Popis

Under Armour RIVAL FLEECE FZ HOODIE

Celorozepínací pánská mikina Under Armour RIVAL FLEECE FZ HOODIE s kapucí je vyrobená z odolného, prodyšného a velmi příjemného materiálu, který odvádí vlhkost a rychleji vysychá. Maximální pohodlí zajišťují použitá technologie Moisture transport system, střih s raglánovými rukávy pro extrémní pohyblivost a pružné manžety na dolním okraji rukávů a mikiny. Kapuci lze stáhnout tkaničkou a navíc má i zvýšený límeček pro zahalení krku. Přední stranu zdobí logo značky.
  • Loose - volný střih pro větší rozsah pohybu a maximální pohodlí
  • odolný, prodyšný a příjemný materiál, který odvádí pot
  • raglánové rukávy
  • dolní okraj mikiny a rukávů zakončené pružným lemem
  • nastavitelné kapuce s vyšším límečkem
  • logo značky na hrudníku
  • přední kapsy
  • zip po celé délce usnadňuje oblékání a svlékání
  • jednoduchý design
  • vhodné pro sportovní aktivity i běžné nošení
  • nastavitelná kapuce s vyšším límečkem

Specifikace

Kód produktu 1132158888
Kód dodavatele 1132158888
Fit volný
Kapsa vnější 2 boční volné
Materiál 57 % bavlna, 38 % polyester, 5 % elastan
Kapuce pevná
Technologie LOOSE, MOISTURE TRANSPORT SYSTEM (MTS)

Použité technologie

LOOSE

Volný střih pro větší rozsah pohybu, extra pohodlí a vzdušnost.

MOISTURE TRANSPORT SYSTEM (MTS)

Speciální technologie vyvinutá značkou Under Armour, která odvádí pot od vašeho těla na povrch oblečení, díky čemuž lépe schne a udrží vás déle v suchu.

Hodnocení

5
6
4
0
3
0
2
0
1
0

6 Hodnocení

Velikost: M
Pěkná, pohodlná a praktická mikina.
Miroslav
20.12.2021
Velikost: XL
Pěkná mikina, příjemný materiál
Anonym
16.9.2021
Velikost: XXL
Veronika
12.8.2021
Velikost: M
Příjemná mikina, trošku teplejší.
Alena
3.6.2021
Velikost: L
Anonym
8.4.2021
Velikost: M
Prijemny material, hezky strih
Anonym
16.12.2020
* Zboží mohou hodnotit pouze uživatelé, kteří si produkt skutečně zakoupili. Sportisimo ověřuje, že zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitele, který výrobek zakoupil.