Scott |
Scott E-SCALE 720 PLUSHorské elektrokolo |
Scott E-SCALE 720 PLUS představuje prověřenou technologii elektrické podpory v pohodlném off-roadovém provedení. Poháněno E-systémem Bosch s 500 Wh akumulátorem vám umožní prohánět se po trailech celé hodiny. S koly rozměru 27,5" Plus.
Při objednání kola Scott si pozorně pročtěte záložku ZPŮSOB DODÁNÍ A SERVIS - kola Scott jsou zasílány pouze na prodejny.
Kód produktu | 7125000022 |
Kód dodavatele | 7125000022 |
Rám | E-Scale Plus, Alu 6061 , patky IDS SL, s pevnou osou 12 x 148 mm |
Vidlice | Rock Shox Recon Silver RL Solo Air, zdvih 120 mm, osa 15 x 110 mm |
Hlavové složení | Syncros OE / Tapered 1,5"-1 1/8", semi integr. |
Brzda přední | kotoučová hydraulická Shimano M506, kotouč 180 mm |
Brzda zadní | kotoučová hydraulická Shimano M506, kotouč 180 mm |
Kliky s převodníky | Miranda Boost 15 zubů |
Řazení | Dhimano Deore M610, Rapidfire Plus |
Přehazovačka | Shimano SLX M7000 |
Počet rychlostí | 10 |
Řetěz | KMC X10 |
Kazeta | Shimano HG 50,;11-36 zubů |
Náboj přední | Shimano Deore M618-B |
Náboj zadní | Shimano Deore M618-B |
Ráfky | Syncros X-35, 32 děr, 35 mm, Tubeless Ready |
Řídítka | Syncros FL2.0,T-bar Alu 6061 D.B., 740mm, 9° |
Představec | Syncros FL2.0, Alu,;31,8 mm, 1 1/8”, 6° |
Sedlo | Syncros XM2.5 |
Sedlovka | Syncros Dropper 2.5, 120 mm, 31,6 mm |
Pláště | Maxxis Rekon 2,8 x 27,5 / 60 TPI Kevlar, Tubeless Ready |
Velikost rámu | S, M, L, XL |
Technologie | Pohonná jednotka : Bosh Performance CX 250W, baterie Li-Ion 36V, 500Wh, dojezd až 160 km (Eco-mode) |
Hmotnost | 20.9 kg |
Technologie | TECHNOLOGIE BOOST, SCOTT PATENTED SPEED SENSOR, INTEGRATED KICKSTAND MOUNT, SCOTT E-MTB INTEGRATED DESIGN, MOTOR BOSCH, AKUMULÁTOR BOSCH |
Boost je nový standard náboje a pohonu kola vyvinutá značkou SRAM. Je konstruován kolem širšího zadního a předního náboje a z důvodu širšího rozpěrného úhlu mezi dráty mohou být kola ve výsledku tužší. U zadních nábojů Boost 148 se příruba na obou koncích posouvá o 3mm dál. Boost je koncipován jako komplexní systém a výkon pohonu jím nijak netrpí. Přestože jsou náboje Boost širší o 3mm na každém konci, Q-faktor zůstává stejný, protože kliky systému Boost používají převodníky adekvátně usazeny o 3 mm dál směrem ven a zajišťují tak požadovanou dráhu řetězu. Kliky Boost se můžou použít pouze v kombinaci se 148 mm nábojem. Šířka předního náboje se zvýšila o 10 mm na celkových 110 mm. Největším přínosem technologie Boost je vyšší tuhost kol a zvětšená oblast pro průchod větších pneumatik rámem. S našimi koly jsme chtěli překonat základní standardy a optimalizací designu rámu a geometrie využít veškeré výhody této technologie. Posun převodníku o 3 mm vně, zvětšuje oblast průchodu pneumatiky zadní stavbou i průřez jejích trubek. Následně se v této oblasti rámu zvýšila tuhost. Díky širším možnostem pozice zadního kola může být rámová geometrie přizpůsobena. Zadní stavba se může zkrátit a kolo proměnit ve hbitější stroj.
Systémy Classic E-Bike používají snímač rychlosti sestávající z magnetu upevněného na paprsek zadního kola a samotného senzoru, který se běžně nachází na levém řetězu. Tento snímač poskytuje informace pohonné jednotce o rychlosti, která je rozhodující pro řízení pomoci. Proto jsme vyvinuli patentovaný magnetový držák pro zlepšení integrace a spolehlivosti systému. Magnet byl integrován do pojistného kroužku rotoru Shimano a snímač je upevněn v levém výřezu. Výsledkem je, že snímač a magnet jsou ve srovnání s tradičním umístěním více integrovány a chráněny před nárazem a špínou - a to jak z běžných následků off-roadových jízd.
Kolo si zaslouží více, než ležet na zemi, když kontrolujete trasy nebo když si chcete odpočinout. To je důvod, proč jsme na řetězu integrovali výsuvnou konstrukci. Aby byla zajištěna optimální stabilita u všech typů terénu, je výsuvný stojan namontován co nejblíže BB na nejnižším místě kolu. Náhradní stojan je pak přímo připevněn k rámu, aby byl dokonale integrován.
Integrace je klíčovým faktorem pro elektronické jízdní kola. Zejména na jízdních kolách MTB. Proto inženýrský tým SCOTT vyvinul jedinečná integrovaná řešení pro zlepšení konstrukce motoru, ale i jeho efektivitu. Bez ohledu na pohonný systém namontovaný na kole, integrovaný design zlepšuje rovnováhu kola a jeho trvanlivost, což také umožňuje možnost montáže košíku na lahve.
Jízda odpovídá veškerým silničním předpisům a kompaktní tvar nabízí další výhodu - je připevněn ke středovému složení, čímž tvoří optimální těžiště kola. Pohonná jednotka je vybavena elektronickým řídícím systémem se třemi senzory pro sílu, kadenci a rychlost, díky nimž je zajištěna optimální koordinace.
Akumulátor se velmi snadno používá. Zásluhou integrovaného západkového systému lze akumulátor odejmout a znovu vložit jako běžné zařízení, které je funkční ihned po připojení. Ve vlastní nabíječce se zcela nabije za pouhé 3 h.
Horská kola
Výška postavy (cm) | palce | velikost | centimetry |
150 - 155 | 15 - 16 | XS | 38 - 40 |
156 - 160 | 16 | XS - S | 40 - 42 |
161 - 165 | 16 - 17 | S | 42 - 44 |
166 - 170 | 17 - 18 | S - M | 44 - 46 |
171 - 175 | 18 - 19 | M | 46 - 48 |
176 - 180 | 19 - 20 | L | 48 - 50 |
181 - 185 | 20 - 21 | L - XL | 50 - 52 |
186 - 190 | 21 - 22 | XL | 52 - 56 |
191 - 195 | 22 - 23 | XL - XXL | 56 - 60 |
196+ | 24 | XXL | 60 |