Nike

Nike BRAVATAX II IC

Pánské sálové kopačky

(2143032900)

Kód: 2143032900

nehodnoceno 0x

Popis

Nike BRAVATAX II IC

Pánská sportovní kopačka Nike BRAVATAX II IC pro vnitřní sporty optimalizuje rychlost bez ztráty míče. Její vícesměrové špunty vám pomáhají vytvářet výbušné pohyby, zatímco mikrostrukturovaný horní povrch zajišťuje perfektní ovládání míče.
  • syntetický kožený horní povrch zajišťuje odolnost
  • mikrostrukturovaný horní povrch pomáhá zlepšit kontrolu míče při vysokých rychlostech
  • odolná pryžová podešev je určena ke hře na vnitřních plochách
  • konstruovaná stélka poskytuje nízkoprofilové polstrování, která pomáhá snižovat tlak

Specifikace

Kód produktu 2143032900
Kód dodavatele 2143032900
Svršek syntetická kůže
Mezipodešev EVA
Podešev IN - optimální záběr a zrychlení v hale
Technologie IC - sálovky, EVA

Použité technologie

IC - sálovky

Podešev sálové obuvi je vhodná na tvrdé dřevěné podlahy nebo umělý trávník. Vyrábí se z materiálů nezanechávajících šmouhy, jako je přírodní guma, odolná čistá guma a lisovaná guma. Má ...

EVA

Materiál s pórovitou strukturou vyznačující se velmi nízkou hmotností a vynikajícími tlumícími vlastnostmi. EVA = Ethyl Vinyl Acetate. Jedná se o velmi pružný a odolný materiál. Zároveň můžeme tuto ...

Hodnocení

5
18
4
0
3
0
2
0
1
0

18 Hodnocení

Velikost: 43 EU (8.5 UK / 27,5 CM)
Jana
29.5.2022
Velikost: 39 EU (6 UK / 24,5 CM)
Anonym
18.5.2022
Velikost: 40 EU (6 UK / 25 CM)
Zita
9.4.2022
Velikost: 39 EU (6 UK / 24,5 CM)
Pavla
26.3.2022
Velikost: 41 EU (7 UK / 26 CM)
Jarmila
13.9.2021
Velikost: 39 EU (6 UK / 24,5 CM)
Boty jsou krasne, ale bohužel sedí na úzkou nohu, velikost na délku super..
Petra
1.8.2019
DANÍČEK
20.1.2018
DANÍČEK
20.1.2018
DOBRÉ SÁLOVÉ BOTY
DANÍČEK
20.1.2018
DANÍČEK
20.1.2018
20.1.2018
DOBRÉ SÁLOVÉ BOTY
DANÍČEK
20.1.2018
Martin
18.9.2017
Martin
18.9.2017
Martin
18.9.2017
Martin
18.9.2017
Martin
18.9.2017
18.9.2017
* Zboží mohou hodnotit pouze uživatelé, kteří si produkt skutečně zakoupili. Sportisimo ověřuje, že zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitele, který výrobek zakoupil.